A place of open discussion.
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 The Cowboys...America's Team!!!

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: The Cowboys...America's Team!!!   Fri Sep 14, 2007 9:30 pm

Hey all.....I 'm a lifelong Cowboy fan here. The Cowboys rock....even in the hard times, I have remained a loyal fan. I'm excited about Tony Romo...we haven't had a good quarterback since Troy left. Hopefully this will be our year to get back to the Superbowl....Rock on! cheers
Back to top Go down
View user profile
Ghost
Admin
avatar

Posts : 1229
Join date : 2007-09-14
Age : 25
Location : In your past.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sat Sep 15, 2007 11:21 pm

I thought the patriots were 'America's Team' Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile http://rocktalk.forumotion.com
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Mon Sep 17, 2007 11:28 am

Maybe in your opinion...But the Cowboys have always been known as America's team and always will be...yeah baby!!! :D
Back to top Go down
View user profile
Ghost
Admin
avatar

Posts : 1229
Join date : 2007-09-14
Age : 25
Location : In your past.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sat Sep 22, 2007 11:44 am

scratch
Back to top Go down
View user profile http://rocktalk.forumotion.com
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Mon Sep 24, 2007 7:59 am

WooHoo....my BOYS won again on Sunday...beat the Bears.....Yeah baby!! Exclamation

We're 3 and 0 in regular season play so far! It's our year for the Super Bowl...I can feel it! Rock on Cowboys! Cool
Back to top Go down
View user profile
texastech27

avatar

Posts : 67
Join date : 2007-09-24
Age : 33
Location : LUBBOCK, TX

PostSubject: Cowboy's' Up   Mon Sep 24, 2007 7:30 pm

The Cowboys are awesome! So excited about this season! Oh and btw, Patriots are crap, yeah they have a good team but that's because ppl take pay cuts because they just want a super bowl ring. And they are also cheaters, whose to say they haven't been cheating for years?!? Exclamation
Back to top Go down
View user profile
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Mon Sep 24, 2007 8:02 pm

Yeah! Another Cowboy fan! Welcome......and just one thing to say...HOW BOUT THEM COWBOYS?? cheers
Back to top Go down
View user profile
Ghost
Admin
avatar

Posts : 1229
Join date : 2007-09-14
Age : 25
Location : In your past.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Fri Sep 28, 2007 9:36 am

texastech27 wrote:
The Cowboys are awesome! So excited about this season! Oh and btw, Patriots are crap, yeah they have a good team but that's because ppl take pay cuts because they just want a super bowl ring. And they are also cheaters, whose to say they haven't been cheating for years?!? Exclamation

hmm...I havn't even really kept up with them
Back to top Go down
View user profile http://rocktalk.forumotion.com
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sat Sep 29, 2007 12:18 am

Alright...coming up on another game....let's go team. Best starting season we've had in a long time.. Exclamation
Back to top Go down
View user profile
texastech27

avatar

Posts : 67
Join date : 2007-09-24
Age : 33
Location : LUBBOCK, TX

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sat Sep 29, 2007 3:36 am

So did you guys here that Romo is about to be one of the top paid quarterbacks in the NFL, behind P. Manning (whom I love btw) and T. Bradey??? He's supposedly ranked 4th! cheers
Back to top Go down
View user profile
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sun Sep 30, 2007 8:21 am

Awesome....I think the boy is worth it...most excitement we've had since Troy. And so cute.......Laughing

Peyton is good too..btw.
Back to top Go down
View user profile
Ghost
Admin
avatar

Posts : 1229
Join date : 2007-09-14
Age : 25
Location : In your past.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Mon Oct 01, 2007 3:13 am

I think I just found what America is all about though


observe







Back to top Go down
View user profile http://rocktalk.forumotion.com
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Mon Oct 01, 2007 8:54 am

Lol...yep..DL Shocked

Woo hoo....another big win on Sunday...35-7...Rock on Cowboys...this is getting good. This is our year...look out superbowl..!
Back to top Go down
View user profile
Ghost
Admin
avatar

Posts : 1229
Join date : 2007-09-14
Age : 25
Location : In your past.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Tue Oct 02, 2007 6:04 pm

I don't figure they're..super bowl ready
Back to top Go down
View user profile http://rocktalk.forumotion.com
deluxeson1922



Posts : 4
Join date : 2007-10-02

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Tue Oct 02, 2007 8:19 pm

Well i have to say with all the stats that the super bowl team is the patriots by a long shot, and my brother-in-law plays for them so thats makes me lean towards them anyways!! Go Patriots!!!
Back to top Go down
View user profile
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Tue Oct 02, 2007 11:01 pm

Lol...ok family loyalties going on here...:D

It's early though...don't discount my BOYS yet!!
Back to top Go down
View user profile
Ghost
Admin
avatar

Posts : 1229
Join date : 2007-09-14
Age : 25
Location : In your past.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Thu Oct 04, 2007 4:23 pm

brknangel wrote:
It's early though...don't discount my BOYS yet!!
oh you can count on me doing that
Back to top Go down
View user profile http://rocktalk.forumotion.com
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sat Oct 06, 2007 12:30 am

Yeah I know....TRAITOR...Exclamation Exclamation COWBOYS ARE DA...bom Exclamation
Back to top Go down
View user profile
Ghost
Admin
avatar

Posts : 1229
Join date : 2007-09-14
Age : 25
Location : In your past.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sun Oct 07, 2007 4:53 am

I'm not a traitor....just loyal
Back to top Go down
View user profile http://rocktalk.forumotion.com
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sun Oct 07, 2007 8:28 am

Loyal? Hmmm...ok.

Cowboys are on Monday night football this week...so I get to actually watch them instead of just sneaking a peak here and there..Exclamation
Back to top Go down
View user profile
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Wed Oct 10, 2007 8:42 am

Woohoo...now that's what I'm talking about. Did ya'll see the game? They made me nervous as heck but they pulled it out. That kicker...too cool....career best twice....!!! Wow...this IS our year...5-0 Baby...yeah!!
Back to top Go down
View user profile
texastech27

avatar

Posts : 67
Join date : 2007-09-24
Age : 33
Location : LUBBOCK, TX

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Wed Oct 10, 2007 9:38 pm

So, the Cowboys are doing awesome...that last game was CRAZY! cheers
Back to top Go down
View user profile
brknangel

avatar

Posts : 1486
Join date : 2007-09-14
Age : 55
Location : Somewhere over the Rainbow.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sat Oct 13, 2007 4:22 am

Yeah but they pulled it off and that's all that matters...it goes over in the WIN column.....yeah !!!!!

Now on to this weekend....let's go 6-0 boys....HOW BOUT DEM COWBOYS?? cheers
Back to top Go down
View user profile
Ghost
Admin
avatar

Posts : 1229
Join date : 2007-09-14
Age : 25
Location : In your past.

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Sat Oct 13, 2007 11:19 pm

brknangel wrote:
Loyal?

yep...loyal to my teams...which most likely don't include any of yours :P lol! :P lol!
Back to top Go down
View user profile http://rocktalk.forumotion.com
texastech27

avatar

Posts : 67
Join date : 2007-09-24
Age : 33
Location : LUBBOCK, TX

PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   Mon Oct 15, 2007 2:41 am

I can't believe we lost to the Patriots..that sucks, but hopefully we will see them for a rematch in the SUPERBOWL BABY!!cheers
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: The Cowboys...America's Team!!!   

Back to top Go down
 
The Cowboys...America's Team!!!
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Team Tomoe [DIE NATSUKI! DIE! GO SHIZURU-ONEESAMA!]
» Team Nao (You're in my territory. Get out.)
» Design Team Call at Jeans Art Dolls
» Review for They Plotted Revenge Against America
» Imaginisce design team try-outs 2011

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Ghost of Anarchy :: Sports-
Jump to: